Wrocław, ul. Krucza 39/15
+48604611102
psychologplus.pl@gmail.com

Afirmacja Przykłady. Znajdź swój problem i zastosuj rozwiązanie.

Gabinet Pomocy Psychologicznej i Energoterapii

Afirmacja Przykłady. Znajdź swój problem i zastosuj rozwiązanie.

Afirmacja Przykłady. Poniżej znajdziesz przykłady afirmacji w zależności od problemów, które Cię trapią i myśli automatycznych, które podtrzymujesz.

Dowiedz się w jaki sposób pracować z afirmacjami aby były skuteczne, na jakiej zasadzie wpływają na Ciebie i jak je formułować z artykułu TUTAJ

Poniższe afirmacje stosuj sukcesywnie w takiej kolejności, która przemawia do Ciebie, aby były prawdopodobne dla Twojego umysłu.

„…” – „…” Kolejność została przedstawiona po myślnikach według stopnia ich zaawansowania, dostosuj je do swojego poziomu, etapu życia i aktualnego postrzegania.

Kiedy wiesz jakie niekorzystne przekonania podtrzymujesz, wybierz afirmacje z danej listy.

Kolejne afirmacje stosuj przez kilkanaście dni do kilku tygodni, aby stały się dla Ciebie prawdziwe, po czym zastąp je kolejnymi z danej listy. Znów afirmuj przez jakiś czas, aż dojdziesz w swoim życiu do satysfakcjonującego poziomu w danym obszarze.

Możesz stosować podane afirmacje przykłady lub wprowadzić modyfikacje. Pamiętaj jednak o zasadach budowania afirmacji, aby sobie nie zaszkodzić.

Afirmacja Przykłady

Samotność :

podtrzymywane niekorzystne przekonanie „jestem sam„. Afirmacje: „w moim życiu pojawiają się ludzie życzliwi dla mnie” – „z każdym dniem wokół mnie jest coraz więcej osób życzliwych dla mnie/ na których mogę liczyć” – „otaczam się ludźmi, na których mogę liczyć” – „zawsze mogę liczyć na wsparcie i pomoc, która pojawia się z różnych stron i źródeł” – „jestem otwarty na pomoc i wsparcie Wszechświata” – „zawsze gdy tego potrzebuję pojawia się/otrzymuję pomoc i wsparcie” – „jestem połączony ze wszystkim i wszystkimi” – „jestem częścią większej całości” – „jestem jednością z tym, co mnie otacza”

Podtrzymywane niekorzystne przekonanie „nikomu na mnie nie zależy„. Afirmacje: „są wokół mnie ludzie dla których coś znaczę” – „mi zależy na innych i innym zależy na mnie” – „z każdym dniem pojawia się coraz więcej osób dla których mam znaczenie” – „ludzie lubią moje towarzystwo” – „pojawiają się w moim życiu osoby dla których ważna jest moja obecność/towarzystwo” – „są wokół mnie ludzie dla których jestem wartościowy/inspirujący/ważny” – „ludzie okazują mi na różne sposoby, że jestem dla nich ważny i wiele dla nich znaczę” – „mam przy sobie ludzi którym na mnie zależy” – „są wokół mnie ludzie oraz inne istoty, dla których jestem ważny” – „są istoty dla których moja obecność ma znaczenie (ludzie, zwierzęta…?)”

Szacunek:

podtrzymywane niekorzystne przekonanie „nikt mnie nie szanujeAfirmacje: „szanuję siebie, dbam o siebie, swoje potrzeby i o to, aby inni również mnie szanowali” – „mam wpływ na to, jakimi osobami się otaczam i dbam o to, że wokół mnie są tylko ludzie, którzy mnie szanują” (nie musi być poprawnie gramatycznie, ważne by było w czasie teraźniejszym /sprawdź jak poprawnie budować afirmacje TUTAJ) – „szanuję siebie więc inni mnie szanują”, „jasno wyrażam swoje potrzeby i granice i są one respektowane przez innych” – „żyję w świecie pełnym szacunku i tylko taką rzeczywistość buduję wokół siebie” – „dbam o innych tak samo jak o siebie” – „mój czas jest ważny” – „dbam o swój czas i energię”- „mam prawo odmawiać i moje odmowy są respektowane i przyjmowane ze zrozumieniem” – „kreuję rzeczywistość/żyję w rzeczywistości/towarzystwie osób w której ceniony jest szacunek, zarówno przeze mnie jak i przez innych”

Niskie poczucie własnej wartości:

podtrzymywane niekorzystne przekonanie: „jestem nieudacznikiem/ nic mi nie wychodzi / do niczego się nie nadajęAfirmacje: „każdego dnia robię coraz więcej rzeczy skutecznie” – „dziś jest mój dzień!” – „dziś moje myśli, emocje i działania są tak ukierunkowane, że skutecznie/sprawnie/właściwie (itp.) wykonuję swoje zadania” – „mam coraz więcej satysfakcji z działań które podejmuję” – „to, co robię robię skutecznie i mam satysfakcję” – „każdego dnia odnoszę drobne sukcesy, które składają się na większy sukces” – „za cokolwiek się zabieram i cokolwiek robię, robię możliwie najlepiej” – „moje decyzje zawsze są właściwe” – „dziś wiele rzeczy mi się udaje” – „codziennie działam z maksymalną skutecznością” – „są rzeczy w których jestem świetny” – „każda rzecz, której się podejmuję jest wykonywana z moim zaangażowaniem, a moje zaangażowanie zawsze wywołuje wspaniałe rezultaty” – „działam swobodnie, łatwo i lekko, a moje działania przynoszą niesamowite/cudowne skutki” – „cokolwiek robię wychodzi mi to doskonale” – „potrafię się tak dostroić do pozytywnych wibracji, że wszystko za co się zabieram przynosi niezwykłe/dobre dla mnie i dla świata rezultaty” – „robię rzeczy do których jestem stworzony / i które przychodzą mi z łatwością/, a owoce tych aktywności są wspaniałe dla mnie i dla innych” – „cieszę się wszystkim, co robię, bo wszystko czym się zajmuję zawsze przynosi najlepsze rezultaty” – „wszystko mi wychodzi, bo wszystko robię z przyjemnością dla samego robienia” – „w moim otoczeniu jestem postrzegany jako odnoszący sukcesy” – „odnoszę sukcesy każdego dnia” – „moje życie to pasmo /małych i dużych/ sukcesów” – „we wszystkim co robię działam właściwie” – „wszechświat daje mi wszystko czego naprawdę pragnę” – „dostaję wszystko, co jest mi potrzebne i potrafię to wykorzystać” – „jestem zaradny” – „jestem tak zaradny, że potrafię wykorzystać i wykorzystuję wszelkie okoliczności na moją korzyść”

Podtrzymywane niekorzystne przekonanie: „inni mają lepiej/łatwiej/więcejAfirmacje: „mam wszystko czego mi potrzeba, aby brać życie/sprawy w swoje ręce” – „mam wszystko czego mi potrzeba, aby pokierować tą sytuacją według mojej woli” – „mam wpływ na siebie, swoje życie i otoczenie” – „wprowadzam do swojego otoczenia i życia radość/energię/spokój (inne wartości)” – „mam wiele jakości/umiejętności/zasobów/talentów/możliwości, które mogę wykorzystać dla swojego/i innych dobra/rozwoju/szczęścia (itp.)” – „mam wiele wyjątkowych/niepowtarzalnych cech/umiejętności/możliwości, dlatego moja rola/droga/wkład jest niepowtarzalna” – „wszechświat mi sprzyja i dostarcza wszystkiego, czego mi trzeba, aby budować szczęśliwe życie” – „to ja buduję i kreuję swoje życie, mam do tego wszystkie potrzebne składniki”

Lęk/Niepokój:

podtrzymywane niekorzystne przekonanie „świat nie jest bezpieczny„. Afirmacje: „cokolwiek wyobrażam sobie w umyśle to tylko wyobrażenia. Prawda jest taka, że jestem bezpieczny” – „cokolwiek dzieje się w moim życiu jest dla mnie korzystne w szerszej perspektywie” – „wszystko, czego doświadczam rozwija mnie, jestem prowadzony” – „pozwalam się prowadzić swojej wyższej istocie/jaźni/intuicji w taki sposób, że zawsze jestem bezpieczny” – „intuicyjnie wybieram bezpieczne drogi, miejsca, ludzi” – „wszędzie gdziekolwiek się znajduję czuję się pewnie, a moja pewność wpływa na otoczenie tak, że jestem bezpieczny i czuję się dobrze”

Jeśli znajdujesz inne niekorzystne przekonania w sobie powiązane z daną trudnością, na jej podstawie stwórz podobne afirmacje. Powyższe przykłady służą inspiracji, abyś łatwiej mógł stworzyć własne afirmacje. Przyjemnej pracy!

 

No Comments

Add your comment